Garance 20 dní na vrácení peněz!

Obchodní podmínky a doprava zboží

Úplné znění obchodních podmínek e-shopu DUP.

Doprava a platba

Při nákupu nad 2000 Kč poštovné zdarma!!!!- platí pouze na území ČR.

Způsob dopravy

Dopravu zajišťujeČeská pošta-Balík do rukyaZásilkovnanebo můžete využítosobního odběruna adrese:

DUP - družstvo
Řemenovská 1999
39301 Pelhřimov

Způsob platby

  1. Dobírka
    Nejběžněji používaná platební metoda.Doručovateli uhradí částku, která je uvedena ve vaší chvíli až do okamžiku doručení převzetí zboží.Poštovné a balné je v případě dobírky 165 Kč s DPH u České pošty.
  2. Platba převodem - předem na účet
    Platbu můžete uskutečnit bankovním převodem.Po odeslání Vaší objednávky Vám bude obratem potvrzeno její přijetí a následně Vám zašleme veškeré potřebné údaje pro převod peněz.Variabilní symbolzačíná číslem 9 a dále je použito číslo objednávky.Pro platbu jsou k dispozici Komerční banka.Cena poštovného a balného při převodu na účet je 124Kč s DPH.u České pošty , 92 kč s DPH u Zásilkovny na výdejní místo a 129 kč s DPH u Zásilkovny na adresu.
  3. Hotově při osobním odběru.
    Osobní odběr je možný na adrese:

    DUP - družstvo
    Řemenovská 1999
    39301 Pelhřimov

V případě dopravy mimo Českou republiku je poštovné a balné individuální.Cena se liší v závislosti na hmotnosti zboží.O přesné ceně vás budeme informovat.

Elektronická evidence tržeb při platbě v hotovosti je prováděna v běžném režimu.Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online;v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Termín zpracování a zadání zakázky

Při platbě dobírkou:

Zpracování následujícího pracovního dne a dodání od podání zásilky naší firmy dopravci další následující pracovní den (drtivá většina takovýchto zásilek je do 3 pracovních dnů doručena po celé ČR).

Při platbě předem na náš účet:

Záleží na datu a čase připsání Vaší platy na náš účet.Poté následující pracovní den od podání zásilky naší dopravci (drtivá většina takovýchto zásilek je do 6 pracovních dnů doručena po celé ČR)

Osobní odběr v sídle firmy v Pelhřimově, ul.Řemenovská 1999 :

Zpracování následujícího dne, vždy je nutno vyčkat na informaci, že zboží je již připraveno k odběru a je možné si jej vyzvednout.Předejdete tím případným nepříjemnostem.Děkujeme.

————————————————– ————————————————– —————-

Českou poštou Vám přijde balík službou Balík do ruky:

- Garance doručení přímo do rukou adresáta jižnásledující pracovní denod podání zásilky České pošty (po expedici od nás).

- Adresát si můžeupravit čas nebo způsob doručení.

- Ve vybraných lokalitách ( ve velkých městech) Česká pošta nabízí volbuodpoledního doručování.

- Adresáta informuje Českou poštu o doručování balíku prostřednictvímSMS nebo e-mailu již v den podání.

- Balík máte neustále na očích!Na internetových stránkách České pošty
můžete využít službu Sledování zásilekTrack & Trace .Balík neustále monitoruje od jeho podání až po dodání.Vy máte stejnou možnost!

- Více najdetezde

Obchodní podmínky

Vzor obchodních podmínek je převzat z časopisudTest– občanské sdružení spotřebitelů Test.

Kontaktní údaje

Název: DUP - družstvo
Sídlo: Řemenovská 1999, 393 01, Pelhřimov
IČ: 000 28 754
DIČ: CZ00028754
Zapsaná: Firma je zapsána v rejstříku vedeným Krajským soudem v Českých Budějovicích, spisová značka: Dr 291.
Telefon: +420 565 353 300
Email:kerous@dup.cz
Kontaktní adresa: Řemenovská 1999, 393 01, Pelhřimov
Seznam provozoven: Řemenovská 1999, 393 01, Pelhřimov

Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodejcem jsou závazné s objevem zjevných chyb.Ceny jsou ceny včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Informace o přijímaných způsobech plateb jsou uvedeny vkošíku.Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazují odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání.Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů.je povinen zboží převzít a zaplatit.Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem.

Požádá-li o kupujícího, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po dobu trvání trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

Cena a způsob doručení jsou uvedeny vkošíku.

Nepřevezme-li kupovat zboží v dohodnuté době porušení své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč.Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat.Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněný vůči kupujícímu účtovat na výtěžek prodeje.

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby.Uvedená lhůta je určena k tomu, aby byla přiměřena v dostatečném rozsahu s povahou, a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoli před dodáním zboží.

Odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu zašle nebo předem ve 14 denní lhůtě.Nemusím uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje.Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen zaplatit částku odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakou platbu od kupujícího přijal.Nabízím prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen zaplatit nejlevnější z nich.Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží.Zboží by být vráceno prodejci (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí být známky poškození či poškození.Náklady na vrácení zboží se nekupují.

Je-li vrácené zboží poškozeném porušením povinnosti kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smlouvy o dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smlouvy o poskytování služeb, v obou případech za podmínek, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), primární cena závisí na výchylkách finančního trhu bez ohledu na prodejce;u smluv na dodávku zboží upraveného přání spotřebitele nebo pro jeho osobu au smluv o zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíšené s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu az hygienických důvodů nelze vrátit;u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, zrušil-li koupi jejich původního obalu;u dodávek novin,časopisů nebo jiných periodik;u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejných dražb podle upravujícího veřejné dražby.

Vzor pro odstoupení od smlouvy:

Vzor pro odstoupení od smlouvy:

Moje jméno a příjmení
Moje adresa
Můj telefon a e-mail

Název: DUP - družstvo
Sídlo: Řemenovská 1999, 393 01, Pelhřimov
IČ: 000 28 754

Město, 1. prosince 2014

Odstoupení od kupní smlouvy

Vážení,

dne … jsem prostřednictvím vašeho e-shopu eshop.dup.cz s vámi uzavřenou smlouvu, která je součástí … Tyto … jsem převzal dne …

Vzhledem k tomu, že … nenaplnily má očekávání, rozhodl jsem se využít svého práva v souladu se zněním § 53 odst. 1 písm.1 písm.7 zákona č.40/1964 Sb., občanský zákoník, od výše uvedené kupní smlouvy tímto odstupuji.

… vám zasílám zpět v samostatné zásilce, zároveň vás žádám o poukázání kupní ceny ve výši … Kč ve prospěch mého bankovního účtu č.…, nejpozději do 30 kalendářních dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy.

S pozdravem

(vlastní podpis)

Přílohy: Kopie kupního dokladu

Práva a povinnosti z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jako neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nabezplatné odstranění vadynebona přiměřenou slevu z;není-li to pokládá vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek nadodání nové věci bez vadnebonové součásti bez vad, týká-li se-li vadu pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základěodstoupení od smlouvymůže požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen plnit, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U prodávaného použitého zboží prodejce neodpovídá za vady odpovídající dosavadnímu používání nebo opotřebení.U věcí prodávaných za nižší cenu prodejce neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může uplatnit reklamaci a podle svévůle uplatnit vady, která znamená podstatné porušení smlouvy(bez ohledu na to, pokud jde o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo chybějící chybějící věci;
  • bezplatné odstranění vady opravou;
  • přiměřenou slevu z kupní ceny;nebo
  • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, přičemž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamenánepodstatné porušení smlouvy(bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má nárok na odstranění vad anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo zboží větší počet vad (méně tři vady současně), může uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy .

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku.Učiní-li tak nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavku na způsob vyřízení reklamace.

Vzor vyřízení reklamace

Moje jméno a příjmení
Moje adresa
Můj telefon a e-mail

Název: DUP - družstvo
Sídlo: Řemenovská 1999, 393 01, Pelhřimov
IČ: 000 28 754

Město, 1. prosince 2014

Uplatnění reklamace

Vážení,

dne … jsem ve vašem eshopu eshop.dup.cz zakoupil … .Tato … nyní přestala … .Vzhledem k tomu, že se zřejmě jedná o vadu odstranitelnou, žádám vás o opravu … , a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.

Zároveň žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu a následně potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.

Předem děkuji za kladné vyřízení.

(vlastní podpis)

Přílohy: Kopie kupního dokladu

Je povinen přiznat prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady.Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi).Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě.Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení.Informace o odborném posouzení kupní smlouvy v této lhůtě.Reklamaci, včetně odstranění vad, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do30dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtu.Po uplynutí této lhůty má kupující stejné právo, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodejce odstranit vadu věci, může si objednat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl povinen si věc vyzvednout.Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li možné sledovat stav vyřízení reklam on-line, zavazuje se prodejce o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

Ochrana osobních údajů

souhlasí s tím, aby poskytl osobní údaje byly prodávajícím zpracovány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy.Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyjádřit nesouhlas s jejich zpracováním.Dozor nad ochranou osobních údajů vykonáváte Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a na elektronickou adresu v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly náklady.

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeším obecné soudy.

kupujícím, který je spotřebitelem, má podle zákona č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb.Subjekt, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce.Bližší informace jsou dostupné na webových stránkáchwww.coi.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje čistě na návrh, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodejcem vyřešit přímo.Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránceec.europa.eu/consumers/odr/.

Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, ops přeswww.dtest.cz/poradnači na telefon 299 149 009.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Ostatní

kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, kterým je rozdíl, kterým je člověk, který na od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Prodávající se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikateli, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Zpětný odběr elektrozařízení a jiných výrobků.

Ostatní zde neuvedené záležitosti řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formy jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 15. března 2016.

Ověřeno zákazníky